Tick-in

Tick-in kort fortalt

Våren 2017 ble vi kontaktet av Oslo Filharmonien vedrørende et behov de ønsket løst: de ønsket å kontakte sine kunder på e-post med informasjon om konserten de hadde kjøpt billett til. De ønsket å kunne sende informasjon om konserten, spillelister fra Spotify og gi kundene en følelse av at de ble ledet inn i konsertopplevelsen.

Når en kunde kjøper billett hos Ticketmaster må de samtykke til å motta informasjon før konserten, og kan samtykke til å motta markedsføring. Kundens e-postadresse ligger da lagret hos Ticketmaster, og Oslo Filharmonien ønsket å bruke Mailchimp for å nå disse kundene. Det de manglet var en integrasjon som gjorde dette mulig, uten manuell håndtering.

Vi samarbeider nå med flere billettsystemer, og ser at flere og flere kunder ønsker vår løsning.

Ta del i prosjektet

Investér tid, penger, eller skap et partnerskap

Jeg vil investere! - Klikk her



Hva mener du?

InnoScore

7 / 10

Økonomi

kr 15 000 000

Venture capital (VC)

kr 150 000 000

Praktisk


Utvikling


Akershus




Klikk her

Hovedsamarbeidspartnere



Open Innovation Lab of Norway
NorBAN

Partnere


DNV GL
IKT Norge
Opera
Telenor

PWC
Investinor
Start Norge
Nofas

Simula
Seed Forum
Argentum
Partnership for Change

Mediepartnere


Computerworld
Ukeavisen Ledelse



InnoBørs - En samfunnsnyttig tjeneste levert av Innovate AS © 2019
Vi gjør for ordens skyld oppmerksom på at InnoBørs er en formidlingstjeneste, og ikke en reell børs i ordets rette forstand.

Design og drift: Mediamakeriet